Hippeschoolfoto gaat in het nieuw! Met een nieuwe huisstijl, website én slogan zijn we klaar voor een frisse start. Zelfs de bedrijfskleding is aangepast. En daar krijg ik feestelijke kriebels van. Het voelt als het dragen van een nieuwe glitterjurk die perfect past. This is me, Anette! En nu is de uitstraling van mijn bedrijf net zo hip en fris als mijn vernieuwende manier van schoolfotografie.
In 2018 ben ik gestart met Hippeschoolfoto. Dankzij de overname van het bedrijf kon ik direct aan de slag met mijn liefde voor schoolfotografie. Wat een immens en fantastisch gevoel was dat! Maar net als bij het maken van foto’s, geef ik ook aan mijn bedrijf graag mijn eigen unieke draai.
In de afgelopen periode heb ik daarom keihard gewerkt aan een nieuwe positionering. De bedrijfsnaam blijft het zelfde, maar de nieuwe slogan is het top-puntje van hip. Daarbij is een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld. De nieuwe website is live en je leest nu meer over mij en mijn werkwijze. Kortom, Hippeschoolfoto schittert en straalt met haar unieke verhaal.
<LOGO MET SLOGAN INVOEGEN>
Bij een klein bedrijf met durf, dat houdt van korte lijnen en persoonlijk contact hoort een vrolijke huisstijl. De kleur oranje straalt warmte en enthousiasme uit, precies zoals ik ben. Ook staat deze kleur voor vrolijkheid, plezier, energie en speelsheid. Dit is duidelijk te herkennen in mijn foto’s.
De twee tinten blauw staan voor vertrouwen – ik ben dankbaar voor alle scholen voor wie ik elk jaar opnieuw mijn talent mag inzetten – en frisheid. Het symboliseert mijn werkwijze en mijn vernieuwende visie op schoolfotografie. Samen met het ronde lettertype en de persoonlijke, krachtige en vlotte teksten is het perfecte plaatje compleet. De combinatie van dit alles zorgt voor een herkenbare en toegankelijke uitstraling van Hippeschoolfoto. Een uitstraling die past bij mij en bij mijn liefde voor dit vak. Hiermee kan ik mijn enthousiasme nog meer uitdragen.
Straal met een BIG SMILE, dans en stuiter. Ik ben super trots op dit nieuwe uiterlijk!